سفر به پاریس با داشتن سواحل لذت بخش رودخانه‌ی سن، زیبایی خیره‌کننده و محیط جادویی‌اش، به سفری زیبا و عاشقانه تبدیل می‌شود. این شهر بی نظیر با بناهای یادبود باشکوهش از جمله برج ایفل، نوتردام، و بلوار شانزلیزه نفس هر گردشگر را در سینه حبس می‌کند. با این وجود جذابیت حقیقی سفر به پاریس در جزئیات کوچک آن پنهان است، مانند خیابان‌های سنگفرش رویایی، درختانی که به زیبایی هرس شده‌اند، شیرینی‌های لذیذ و پف کرده، سالن‌های چایخوری مطبوع و دلپذیر، نوشیدنی ی‌های بل اپوک، و گالری‌های هنری آونگارد. ساختمان‌های شهر پاریس و بهترین هتل های پاریس همچون موزه‌های برپا شده در فضای باز حکم آثار هنری را دارند، و نحوه‌ی پوشش روزانه ساکنان پاریس چیزی از عکس‌های مجلات مد کم ندارد.

در سفر به پاریس می‌توانید از بوتیک‌های شیک تا خوراکی‌های عالی آن لذت ببرید و تجربه‌های نابی به‌دست بیاورید. شهر پاریس پیشینه‌ی فرهنگی خود را با حفظ نشانه‌های تاریخی‌ای همچون باغ‌های هندسی فرانسوی و مجموعه‌های هنری بین‌المللی تداوم بخشیده است. از موزه‌های لوور و اورسی دیدن کنید تا تابلوی مونالیزا و شاهکارهای مونه را از نزدیک ببینید. در محله‌های خاص این شهر به گشت‌و‌گذار بپردازید تا نواحی مربوط به قرون وسطی را کشف کنید، جاهایی مانند «کافه سین» در «سن‌ژرمن»، «د پرز» یا فضای وهم‌آلود «مونتمارته». در هر گوشه‌ی پنهان از بناهای مشهور این شهر جای عجیب‌و‌غریبی را می‌توان یافت. یک بار سفر به پاریس می تواند شروعی برای یک عمر عشق و دلدادگی به آن باشد. با مجله گردشگری سفرزون همراه باشید تا از از جاهای دیدنی پاریس و منظره‌های افسانه‌ای آن برای‌تان بگوییم.

لذت کافه‌های افسانه‌ای در سفر به پاریس

Café des Deux Magots کافه‌ی مورد علاقه‌ی جمیز جویس و همینگوی، نویسنده‌ی شهیر ایرلندی

Café des Deux Magots کافه‌ی مورد علاقه‌ی جمیز جویس و همینگوی ، نویسنده‌ی شهیر ایرلندی

بهترین مکان برای شروع ماموریت شما در پاریس، کشف کافه‌های افسانه‌ای این شهر در بلوار سنت ژرمان در منطقه‌ی ششم پاریس است. این بلوار طولانی با ردیف درختانش پر از گاه‌های لوکس، کافه‌های مشهور و رستوران‌های غذاخوری است. از جذاب‌ترین کافه‌ها می‌توان به «کافه د فلور» که محل ملاقات پل سارتر و سیمون دبووار بوده و کافه ادامه‌ی مطلب.

برای  بلیط هواپیما تهران پاریس و رزرو تورهای سفرزون به سایت سفرزون مراجعه کنید.


مجله‌ی گردشگری پاریس ,کافه‌های ,افسانه‌ای ,هنری ,بلوار ,کافه‌های افسانه‌ای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سعید زلوحی جوکار ببین - BBin شرح سرگردانی سفیران جهاد و خدمت فایلها آریا گستر پخش کننده لوازم یدکی خودرو sabtviona97 معرفي برنامه ها ی شبکه های اجتماعی خاتم گرافی آدرس اينستاگرام بازيگران سينما