بلگراد چندین منطقه برای دارد که تمام نیازهای شما را برآورده می­‌کند. برای صرفه‌جویی در وقت، مجله گردشگری سفرزون این مطلب مختصر راهنمای در بلگراد را برای شما آماده کرده است تا از میان مراکز بلگراد بتوانید دقیقا همان چیزی را پیدا کنید که به دنبال آن هستید. مناطق مختلفی در بلگراد برای بهترین وجود دارد. نه تنها مراکز ، که خیابان‌های معروفی هم وجود دارند که می‌­توانید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را در آن‌ها پیدا کنید.

تجربه‌ی ی دلچسب در خیابان معروف در بلگراد

Knez Mihailova یکی از خیابان‌های معروف بلگراد برای

Knez Mihailova یکی از خیابان‌های معروف بلگراد برای

خیابان میهایلوا منطقه­‌ای بسیار معروف برای در ماه‌های گرم سال است. آب‌و‌هوا در این زمان خوب و گرم است. در طول این دوره، خیابان­‌‎ها با حضور مردمی که راه می‌روند زیبا می‌شود. آدم‌هایی که با دوستان خود مشغول تفریح هستند و یا بستنی بلگرادی می‌خورند و به خیابان روح و حیات می‌بخشند. خیابان میهایلوا یک خیابان طولانی مخصوص عابر پیاده یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین خیابان‌های بلگراد است.

بلوار کرایالا الکساندرا ، جایی برای دختران نوجوان

bulevar kralja aleksandra یکی از خیابان‌های مهم بلگراد که دخترهای جوان به آن علاقه دارند

bulevar kralja aleksandra یکی از خیابان‌های مهم بلگراد که دخترهای جوان به آن علاقه دارند

بلوار کرایالا الکساندرا از دیگر مناطق معروف در بلگراد است. گاه‌ها در فضای باز این بلوار محلی مناسب را برای در فصل تابستان است. این‌جا یکی از طولانی‌ترین خیابان‌های بلگراد است و در واقع نوعی بلوار محسوب می‌شود. در بلوار کرایلا الکساندرا بسیاری از مارک‌ها و محصولات ترکیه و چین ادامه مطلب.

برای  بلیط هواپیما خارجی و رزرو تورهای سفرزون به سایت سفرزون مراجعه کنید.


مجله‌ی گردشگری بلگراد ,بلوار ,خیابان ,خیابان‌های ,معروف ,الکساندرا ,برای ,بلوار کرایالا ,کرایالا الکساندرا ,خیابان‌های بلگراد ,خیابان میهایلوا ,بلوار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وبلاگ تخصصی فروشگاه اینترنتی خاص باکس الان بخر تحویل بگیر هر چی کی بخوای مرکز فروش فلزیاب | طلایاب | دفینه محصولات گیاهی شاه جهان اتحاد همه ی تی امی ها بوکینگ پرشیا 3ekanS اموزشی