دبی شهر رویایی خلیج فارس است؛ مدرن، زیبا و خاص. فرقی نمی‌کند زمستان باشد یا تابستان، دبی در ۳۶۵ روز سال جاهایی دارد که شما را شگفت‌زده می‌کند. اگر در حال بستن چمدان‌های‌تان برای سفر به دبی هستید، این مطلب را به هیچ‌وجه از دست ندهید. ۶ تا از بهترین مکان های دیدنی دبی را در مجله گردشگری سفرزون کنارهم جمع کرده‌ایم.

 

برج خلیفه و زیبایی مدرن

مکان های دیدنی دبی و لذت تفریح در یک شهر مدرن برج خلیفه| بلندترین ساختمان جهان 

مکان های دیدنی دبی و لذت تفریح در یک شهر مدرن برج خلیفه| بلندترین ساختمان جهان

 

دبی شهر «ترین‌ها»‌ست؛ از جالب‌ترین و بزرگ‌ترین بازارهای روی زمین گرفته تا بلندترین ساختمان جهان، «برج خلیفه». برای دیدار از برج خلیفه، اول از نمایشگاه تاریخچه‌ی برج بازدید کنید و بعد سریع‌ترین آسانسور جهان را سوار شوید. اگر ناراحتی قلبی دارید، سوار این آسانسور نشوید، چون سرعت آن بسیار زیاد است، اما اگر سوار شدید، منظره‌هایی باورنکردنی خواهید دید که همیشه در ذهن‌تان می‌ماند. پیشنهاد می‌کنیم، زمان غروب آن‌جا بروید، دوربین عکاسی‌ هم ببرید تا ثبت منظره‌ی فوق‌العاده غروب خورشید را از دست ندهید. برج خلیفه یکی از خاص‌ترین مکان های دیدنی دبی است؛ حتما به آن سربزنید.

ساعات بازدید: هر روز از ۸:۰۰ تا ۱۸:۳۰

مکان: بلوار ۱ محمد بن الرشید، از ایستگاه متروی برج خلیفه تنها ۱۰ دقیقه پیاده‌روی دارد.

قیمت: ۱۲۵ درهم برای بزرگسالان و ۹۵ درهم برای کودکان زیر ۱۲ سال

۲. نهر دبی ، آرامش بعد از یک هیاهو

"]مکان های دیدنی دبی و لذت تفریح در یک شهر مدرن  

نهر دبی

 

بعد از هیاهوی برج بلند خلیفه، هیچ‌چیز بیش‌تر از قایق‌سواری در «نهر دبی» نمی‌چسبد. از ایستگاه Bur Dubai Abra در شرق نهر، یک قایق زیبا کرایه کنید و از غروب آفتاب لذت ببرید. اگر چشم‌های‌تان را ببندید، می‌توانید تصور کنید، به سال ۱۹۶۰، وقتی که شهر تازه پاگرفته بود، برگشته‌اید. شهری با بازارهای رنگ‌ووارنگ که در آن‌ها می‌توانید بوی غذاهای دبی را بشنوید و سبد تان را از «کندر» پر کنید. در منطقه‌ی «دیره» تا می‌توانید گشت‌وگذار کنید و از کوچه‌های باریک و قدیمیش لذت ببرید. شما هم چنین می توانید برای دریافت برنامه ی سفر از شهر دبی به پلنر از سایت سفرزون مراجعه کنید.

 

برای  بلیط هواپیما و رزرو  تور دبی به سایت سفرزون مراجعه کنید.



مجله‌ی گردشگری دیدنی ,مکان ,ببرید ,می‌توانید ,غروب ,سوار ,درهم برای ,بلندترین ساختمان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اخبار تعطیلی مدارس مجله سلامت تو فلزیاب ایلام فلزیاب البرز 09102191330 پایگاه تخصصی مهندسی ایمنی و عمران وبسایت رسمی نیما زئوس تاپیش مطالب جدید خرید اینترنتی